Щойно ми «зафрендились» з Альфа-Банком, перед нами постала задача розробити та реалізувати комплексну стратегію просування банківських продуктів в соціальних мережах.
У цій відповідальній справі ми вирішили не бути дріб’язковими, а тому одразу почали наполегливо форсувати аж 4 онлайн-майданчики – Facebook, Instagram, Twitter і Telegram. Окрім того, ми вели щоденну роботу с інфлюенсерами та запустили кілька масштабних блогер-проєктів. Ось коротко (і зовсім скромно:) про головні наші трофеї – ключові результати кампанії:
- 2 місце в категорії за темпом зростання в Facebook
- на 18 разів підвищилась активність в Instagram
- на 143% зросла кількість переглядів дописів в Telegram
- топ-5 у категорії в Twitter
- 5 000 000 + охоплення публікацій інфлюенсерів