Для мережі АЗС Shell ми розробили комплексну стратегію ведення головної сторінки в Facebook. У ході співпраці нам вдалося повністю переформатувати позиціонування бренду у соцмережі. Так, Shell відійшов від Brand-centric стратегії та змінив курс у напрямку Consumer-centric, орієнтуючись в першу чергу на інтереси та запити споживача.
У зв’язку з цим, значних змін зазнала і тематика фірмового контенту. Відтак, ми переглянули попередню концепцію ведення сторінки та, в результаті, запропонували нову – «Журнал автомобіліста». З того часу 40% контенту Shell становить інформація тематичного спрямування, корисна передусім для користувача.
Завдяки вищезгаданим діджитал-метаморфозам нам вдалося досягти максимально ефективних показників кампанії:
+ 45 000 підписників в FB
44% ER, де cередній галузевий ER = 22-37%